LAZADA's Ads

Saturday, October 06, 2001

A`kum,
First of all, i like to share my feeling, i feel bad...coz i cannot hear any dial tone from my modem. uhuk uhuk..
Okaylah.. jadi dengan berbekalkan duit yang sedikit, (bekas tokey taknak bayar gaji-takpe :( nantilah dia), aku pun ke CC kat pekan...
Oh, aku baru perasan web aku nih takdak email aku.. ini dia nworld@time.net.my.

Wei korang dah pergi website dino? Yelah sebelum aku punya website ini dibangunkan dan ada rupa website, pergilah tengok dino`s. Dia kata ngan aku sebelum dia pi berfoya�, "oit. pergilah planet.time.net.my, aku punya website dalam colums editor`s review." Tahniahlah dino. Tapi setahu aku, dia punya website nih ada juga dah jadi review kat beberapa website lain.

hmmm... bila tgk hasil orang lain, aku pun terpikir, apa yang tak kena ngan aku nih... rasa mcm boleh je buat macam mana orang lain buat.. tapi hilang fokus lah bang.. camno nih. nantilah kalau ada hasil terbaru, gua tempeklah somewhere here.

Wokeylah rasanya... tak tahu lah gua punya modem mau siap.. baru hantar kat vendor pc aku tu semalam. mungkin 3-4 minggu juga.

No comments: