LAZADA's Ads

Sunday, October 28, 2001

Nyet nyet nyet...
MODEM aku dah sihat semula. Masa aku pungut modem aku, aku yang tak sihat. Sampai tersesat aku kat MidValleyMegamall tu ...tak patut betul. Punyalah mabuk aku masa tu (bukan mabuk sebab minum� aaa..).

Erm. Aku baru aje masuk kerja kat tempat baru. Sri Kembangan... Bangunan Sapura. Buat Flash punya produk lah gitu (itulah job description aku). Entah, rasa mcm pelik aje sebenanrnya. Tapi aku lebih suka, utk title graphic designer(animation and conceptual)... aa... baru lah tak pelik sangat. Yang penting tak lah terbatas kepada Flash ajer... tapi apa saja yang melibatkan concept dan animation aku boleh pegang dan sentuh.

Wokey. Aku cerita sikit pasal perkembangan minda aku pasal itu passive income. Dino, byk jugak share ideas dgn aku. Byk juga cerita� yang dapat membantu kewangan kita. Tak kisahlah apa pun oppurtunities, sama ada yang seida ada, atau pun kita setup sendiri. Networkiing marketing pun boleh jalan juga... begitu juga dengan business sendiri. E-commerce ke, jual nasi lemak kat seluruh hotel kat Malaysia ke. mcm itulah ideanya.

Aku dah dua tiga kali pergi business preview. Ada benda yang membuatkan aku tertarik hati utk ambil peluang. Bukan nak jadi FANAT (ini istilah dino intro kat aku), tapi aku suka kalau masa aku dah umur 30 tahun, aku dah ada passive income yang masuk dalam poket... Kalau jadi Money Blurrrrr pun lagi best. Hakakaka.

Hmmm.. bila aku melihat semula kepada website aku nih..Alahai sempoinya... sebab takde apa� melainkkan teks nih ajelah.. Kesian aku kan... Takpe aku sedang construct. Kejap lagi adalah sesuatu tu.. Sabar ajelah... Hahahaha!

No comments: